info@hr-face.hu +36 22 514 127

Mi az az SLA?

Bármilyen tevékenységet takar is az outsourcing, találkozni fogunk a kifejezéssel, így jó, ha tudjuk mit is jelent valójában. Az SLA az angol Service Level Agreement kifejezés rövidítése, ami magyarul szolgáltatási szint szerződést jelent.

Az SLA-ban kerülnek meghatározásra az outsourcing kapcsolat kritikus és mérhető pontjai.

Egy ilyen szerződés általában az alábbiakat tartalmazza:

  • Elvégzendő feladatok tételes listája - határidővel!
  • Rendelkezésre állás „munkaidőn” belül és azon kívül
  • Ügyfélszolgálat módja, gyakorisága
  • Változáskezelés
  • Meddig és mire terjed ki a szolgáltató felelőssége?
  • Adatbiztonsági előírások
  • Szolgáltatási idő hossza

Az SLA tartalmánál külön érdemes figyelni arra, nehogy átessünk a „ló túloldalára”, és a részletes feladat-feltétel meghatározás ne a rugalmasság rovására menjen!